Bestellen
Veelgestelde vragen over jouw bestelling
Wanneer je een artikel hebt uitgezocht doorloop je de volgende stappen om de schoen te bestellen:
1) Kies de gewenste maat
2) Plaats het artikel met één klik in de winkelmand
3) Wanneer alle gewenste artikelen in de winkelmand zitten klik je rechts bovenin het scherm op het winkelmand icoon
4) Indien de bestelling naar wens is klik je om af te reken op "volgende" waarna de betaling volgt
5) Betaal via de gewenste betaalmethode en jouw deel zit er op, wij gaan nu aan het werk om de order gereed klaar te maken voor verzending.
Helaas is het voor ons systeem technisch niet mogelijk het adres te wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Wanneer de track en trace van je order beschikbaar is kan je dit vaak zelf doen binnen de DHL omgeving. Voor contact met DHL over de levering van je pakket klik je hier.
Wanneer je op werkdagen voor 15.00 uur bestelt dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag. Bestel je na 15.00u dan wordt het pakket de volgende werkdag verzonden. Met DHL wordt het pakket gewoonlijk binnen 1 à 2 werkdag op het gekozen adres afgeleverd. Deze levertijd geldt eveneens voor levering bij een VanLier winkel.
Houd de track en trace in de gaten voor de meest recente update.
Rondom feestdagen kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgmethodes. Gelieve daar rekening mee te houden.
Bestellingen binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg worden gratis bezorgd. Ook het retourneren van artikelen binnen deze landen is gratis.
Je kan je bestelling vooraf betalen met de volgende betaalmethoden:
- creditcard
- iDEAL
- Paypal
- Masterpass
Je kan je bestelling achteraf betalen met de volgende betaalmethoden:
- Klarna
De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL:
- ABN AMRO Bank
- bunq
- ASN Bank
- ING Bank
- Knab
- Rabobank
- RegioBank
- SNS Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot
Je kan je bestelling betalen met VISA of MasterCard creditcards. Bij betalen met een creditcard wordt een securcode check uitgevoerd voor uw eigen veiligheid.
Alle betalingen en terugbetalingen worden verzorgd via Buckaroo. Deze voldoen aan de zwaarste veiligheidseisen. Bij terugbetalingen komt dit ook via de rekening van Buckaroo.
Het is niet mogelijk om artikelen online te reserveren. Artikelen die aan jouw shopping bag zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd.
Helaas kunnen wij niet garanderen dat we je bestelling tijdig kunnen annuleren gezien we bestellingen voor 15:00 dezelfde werkdag verzenden. We willen je dan ook vragen niet het contact formulier in te vullen, maar te bellen naar: +31 800 82 6543 7 voor 15:00 dezelfde dag dat je je bestelling hebt geplaatst.
Zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen per e-mail is je bestelling overgedragen aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.
Te laat? Ook geen probleem, we willen je dan vragen het product retour te sturen. Retourneren is gratis binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.
Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor.
In het VanLier magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk je bestelling te verwerken. Het kan desondanks gebeuren dat er per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je wordt verzonden.
Wanneer je (een) artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kan je deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij je aan het artikel direct te bestellen. Op het retourformulier kan je vermelden dat het een afwijking ten opzichte van de order betreft. Je kunt helaas NIET via het retouretiket een vervangend artikel aanvragen. Ook de klantenservice kan vanwege technische redenen ook NIET een artikel voor u ruilen, vervangen, verrekenen of een nieuwe bestelling plaatsen.
Wat vervelend om te horen dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen.
VanLier doet er alles aan om de kwaliteit van de schoenen te bewaken. Desondanks kan het voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangt. Deze kan je dan direct aan VanLier retourneren. Weet je niet hoe je kan retourneren, klik dan hier. Geef op het retourformulier aan dat je het artikel beschadigd hebt ontvangen. Bewaar bij afgifte uw afgifte bewijs goed. Bij ontvangst verwerken wij binnen 5 dagen je retour. Na enkele dagen vind je het bedrag terug op de rekening waarmee is betaald op de naam Buckaroo.
Helaas kunnen we niet zeggen of een artikel weer op voorraad komt. Wel kan het zo zijn dat er een retour binnen komt. Na grondige controle zal deze terug op voorraad worden geboekt waardoor deze weer beschikbaar is om te bestellen.
Staat je antwoord er niet tussen?
Geen probleem, onze klantenservice staat je graag te woord!
Contact opnemen