Account
Veelgestelde vragen over je account
Je kan op onze website producten bestellen zonder een account aan te maken. Je gegevens worden dan alleen gebruikt voor die bestelling.
Met een account kan je inloggen op de site en onder andere:
- Je bestelgeschiedenis bekijken
- De status van je bestelling volgen
- Je adressen onderhouden
- Je favorieten bewaren
Daarnaast wordt je op de hoogte gehouden van acties en aanbiedingen
Het wachtwoord van je account verander je eenvoudig zelf met de volgende stappen:
1) ga naar vanlier.nl en klik op 'log in'
2) Klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten'
Je krijgt nu een mail met daarin een link om je wachtwoord te resetten. Het kan zijn dat deze mail in de ongewensten mailbox belandt.
Na het resetten van je wachtwoord kan je weer inloggen in je account.
Wat jammer om te horen dat je wenst je account te verwijderen. Om het account te verwijderen stuur je een mail naar klantenservice@vanlier.nl. We kunnen enkel een account verwijderen wanneer je mailt met het zelfde mailadres die je wilt verwijderen. We willen je vragen naast je verzoek ook je volledige naam mee te sturen. Wij zullen er voor zorgen dat je account en gegevens vervolgens worden verwijderd.
Echter kunnen wij je account (nog niet) verwijderen voordat aan de volgende voorwaarden zijn voldaan:
- Je verwacht geen terugbetaling vanuit ons
- Je hebt geen factuur openstaan
- Er zijn geen orders meer onderweg naar jou
Om je af te melden bij de nieuwsbrief kan je onderaan iedere mail correspondentie vanuit VANLIER klikken op ‘afmelden’.
Let op! We adviseren om ons e-mailadres niet als spam te markeren, het kan zijn dat je hierdoor andere e-mails van ons zoals bestelbevestigingen niet meer ontvangt.
Binnen je account kan je gemakkelijk je gegevens wijzigen. Wanneer je bent ingelogd ga je naar je account en klik je op het onderdeel dat je wilt wijzigen.
Na het wijzigen zijn de aanpassingen gelijk in gebruik.
Staat je antwoord er niet tussen?
Geen probleem, onze klantenservice staat je graag te woord!
Contact opnemen