Vind snel het antwoord op je vraag

We maken het je graag makkelijk! Wil je een artikel retourneren? Dat kan eenvoudig via ons retourportaal. Volg de stappen hieronder en je hebt het zo geregeld.

1. Ga naar het retourportaal:

Klik hier en vul je track en trace nummer in.

2. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren:

Geef aan welke producten je terugstuurt en kies de reden van retour.

3. Kies een verzendmethode:

Je kunt zelf bepalen via welke vervoerder je het pakket terugstuurt.

4. Print je retourlabel of gebruik je QR-code:

Geen printer? Geen probleem! Je ontvangt een QR-code die je bij het verzendpunt kunt laten scannen. Wil je liever een retourlabel printen en op je pakket plakken? Dat kan natuurlijk ook.

5. Breng je pakket naar een verzendpunt:

Lever het in bij het gekozen verzendpunt en bewaar je verzendbewijs goed.

6. Terugbetaling:

Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

Vragen?

We helpen je graag! Mail ons op [email protected] of bel naar +31 (0) 800 82 6543 7.

Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken we deze binnen 5 dagen. Het aankoopbedrag wordt daarna binnen enkele dagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.


Alle terugbetalingen worden verwerkt door Buckaroo. Op je bankafschrift zie je dus de naam Buckaroo in plaats van VANLIER.


Heb je betaald via Klarna en de factuur al voldaan? Dan krijg je het bedrag terug. Bij PayPal-betalingen wordt de terugbetaling ook via PayPal verwerkt.

Het is technisch niet mogelijk om het bezorgadres te wijzigen nadat je bestelling is geplaatst. Zodra je een track & trace-link hebt ontvangen, kun je bij DHL vaak zelf een wijziging doorvoeren.

Je kunt je gegevens eenvoudig wijzigen in je account. Log in, ga naar ‘Mijn gegevens’ en pas aan wat je nodig hebt. De wijzigingen zijn direct actief.

loader
Bezig met laden...